2010年12月2日 星期四

[更新][香港交通地圖] v1.2.6

資料來源第二次作出改動, 看來想杜絕我這類用途. 已作出相應調整. 但長遠唔係辦法.

暫時有數種諗法:
1. 建立自己database
其實最開初設計係使用自己維護的database, 但如果要長期維護及更新對我來說會非常吃力. 而且有錯會帶來肯多攻擊, 非常吃力而不討好

2. 建議運輸處推行api 模式, 此舉會令同類軟體在不同平台上百花齊放.

3. 將本軟體送與運輸處. 由他們行使及發佈.

4. 將香港交通地圖下架

上架數月, 終於過五萬人次download, 應該是繼yiyi 之後第二個香港app 上五萬, 實在始料未及. 自己認為小熊系列很好用, 應該很多人下載使用才是.
是因公事及家事, 只能作有限度支援, 有好多todo items 未能落實.

3 則留言:

  1. Really great work....
    如果就咁下架真係有 d 可惜
    言行之間似乎係用緊 TD o既 database 做資料來源
    但我覺得佢地未必係想杜絕你咁做
    可能只係o係 log 度見到一堆奇怪o既 query 先做修改...

    至於你o個幾個諗法...
    1... 唔太可行, 需要太多資源更新
    2... 你可以試下提議... 但我覺得要等到2046
    3... 佢地九成唔會要, 太多考慮因素
    4... 真係好可惜... 唔希望發生

    反而我覺得可以試下同佢地聯絡 (e.g. email), 正式問佢地拎 rights reuse 佢張 web form 同 redistribute 入面o既內容 (就好似問天文台拎天氣資料o既 app咁). 當然佢地唔會因為咁而向你提供任何支援, 但起碼唔會 block :p

    btw, 雖然明白你未必有時間更新
    但都比少少意見
    1) 咁o岩見到英文版有個字譯得唔係咁好... "轉乘次數"譯做"transit"會比較易明, 相反, 譯做"steps"感覺上似係要搭幾多程先到... (for example, 轉乘兩次, 其實係要搭3程)
    2) 按入程車o既資料之後, 可以考慮多條 link 連去相關路線網站 (e.g. MTR, KMB etc)

    回覆刪除
  2. 關於方法 1)
    其實網上有不少交通迷、巴士迷、鐵路迷,也有各自不同大小forum。可以嘗試邀請他們義務共同做 Database Maintenance,甚至會有極快的Database更新速度。

    回覆刪除
  3. 你好!我有一些關於APP的問題想查詢,但電郵至mccEnjoy@gmail.com 始乎沒有回應, 請問是否轉了email address?

    回覆刪除